Mostrando entradas con la etiqueta mombacho volcán. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta mombacho volcán. Mostrar todas las entradas

miércoles, 20 de julio de 2011

Pujada al Mombacho

Aquest diumenge vam pujar al volcà Mombacho, 1345m i 45º de desnivell. Bé, no vam pujar tots, només els més valents. La Irene, la Marta Merodio, la Judit i la Maria ens van trair i van fer autostop quan portàvem 5 minuts de pujada. La resta, l'Amanda, la Marta, la Isaura i jo, liderats per la Inés, vam seguir caminant de totes les maneres possibles... aquí ho podeu veure al vídeo!
Winners!